محمـّــــدهادیمحمـّــــدهادی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
پیوند ماپیوند ما، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بانمک ترین پسر دنیا

اولین ویزیت

1392/6/4 17:3
نویسنده : مامانی
35 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم 

بعداینکه شما اومدی,زودی زنگ زدم از دکتر هاشمیان وقت گرفتمو رفتم پیشش.هم دکتر ,هم منشیش بهم تبریک گفتن.بعد من چکاپ شدم وکلی سوال از دکتر پرسیدم,وزنمم 50 کیلو بود.ازهمه مهمتر اینکه اجازه سفررو از دکترجان گرفتم.

 تقریبا یک هفته به سفر مونده بود کهبرام یه مشکل کوچولو پیش اومد ودکتر گفت اگه نری سفر بهتره,هیچی دیگه همچین درستو حسابی خورد تو برجکم,اما چون بخاطر شما بود دلم خوش بود.خلاصه اینکه بابایی هم دو دل شده بود که بره یا نه,من گفتم حداقل شما برو تا برای مسافرکوچولومون زیر قبه امام حسین علیه السلام دعا کنی. بعدشم وسایلامونو جمع کردیم اومدیم خونه اقاجون.از دوروز قبل سفر بابایی هم ویار اینجانب شروع شد.

پسندها (2)

نظرات (0)